Sivut

2016/02/25

INFOA + 20 FAKTAA MINUSTA ♥

 Heippa vaan kaikille ja tervetuloa uuteen blogiini! Jouduin tekemään uuden blogin, sillä vanha blogini poistettiin (allkawaiilove.blogspot.fi). Tein kyllä asiasta valituksen, sillä mielestäni blogini oli täysin asiallinen! Mutta aloitetaan nyt puhtaalta pöydältä!


1. Oon kahviaddikti. Juon tosi usein kahvia, joskus jopa niin paljon että mulle tulee huono olo. Mut jos en saisi kahvia, ei mun päivistä tulisi yhtään mitään.

2. Mulla on diagnosoitu määrittämätön ahdistuneisuushäiriö, jonka vuoksi syön lääkkeitä. Kärsin siis ahdistuksesta ja paniikkikohtauksista. Paniikkikohtauksia saan ihan missä ja milloin vain, mutta ahdistus ilmenee paikoissa jossa on paljon ihmisiä, sekä esimerkiksi pienissä ja ahtaissa kaupoissa.

3. Opiskelen toista vuotta ammattikoulussa. Opiskelin ennen liiketaloutta, mutta jätin opinnot kesken puolentoista vuoden jälkeen mm. ahdistuksen ja motivaation puutteen vuoksi. Nyt kuitenkin olen löytänyt itselleni sopivan alan 

4. Materialismionnellisuus on osa minua. Rakastan kaikkia söpöjä tavaroita, ja voisin ostaa niitä vaan niiden ulkonäön takia. Ostan siis asioita, vaikka en niitä tarvitsisi. Saan hyvän mielen ostaessani         vaikkapa uuden pehmolelun. Tiedän että tää ei ole kovinkaan hyvä asia, mutta ostelustani ei aiheudu minulle haittaa joten annan mennä. 

5. Rakastan monia suloisia hahmoja, hyviä esimerkkejä ovat mm. Hello kitty, Molang, Hummingmint, My melody, Little twin stars, Rilakkuma ja Cinnamoroll 

6. Rakastan decodeniä toosi paljon. Haluaisin koristella kaiken mahdollisen, puhelimenkuoret, pienet rasiat ja purnukat, hiusharjan, kameran, tietokoneen, meikkilokerikot, pillerirasian ja vaikka mitä muuta!

8. En osaa piirtää, mutta rakastan värittämistä. Minulta löytyy kolme aikuisten värityskirjaa: mindfulness, kaikkea kaunista ja eläinten maailma. Tarkoitus olisi myös löytää joku oikein suloinen värityskirja, vaikkapa hello kitty aiheinen 

9. Helsinki on mun lempikaupunki. En asu helsingissä, mutta siellä on aina mukava käydä pyörimässä. Oltiin noin kuukausi takaperin mieheni kanssa helsingissä shoppailemassa, ja yövyttiin omenahotelissa. Tarkoitus olisi lähteä myös ensiviikolla käymään helsingissä, mutta siitä
jäädäänkö yöksi ei ole vielä varmuutta.

10. Olen melko spontaani ihminen, eli teen paljon asioita hetken mielijohteesta, enkä liiemmin mieti   seurauksia. Esim. joskus toissakesänä mulla oli tylsää, joten yhtäkkiä keksin että "hei, tänään voisi lähteä käymään mikkelissä". Noin. puolentunnin kuluttua mieheni tuli kotiin, lätkäisin 30€ kouraan ja sanoin että nyt lähettiin mikkeliin! Mieheni ensireaktio taisi olla jotakuinkin "Mitä? mikkeliin? ai nyt vai?". Ja kyllähän me sinne sitten lähdettiin, matkaa oli tosiaan yhteen suuntaan noin 160km :D

11. Vihaan yksin olemista yli kaiken! En tykkää olla hetkeäkään yksin, siis en edes puolta tuntia. Monestihan halutaan ns "omaa aikaa" eli että saa olla rauhassa, mutta mä en todellakaan sitä halua. Sillä ei ole väliä kuka mun kanssa on, vaan sillä että en ole yksin.

12. Olen pahasti puhelinriippuvainen, mikä on kyllä hyvin yleistä nykyään. En voi jättää puhelintani hetkeksikään, vaan sen täytyy olla aina mukana minne sitten menenkin. Näppäilen myös jatkuvasti puhelintani, vaikka en sillä mitään erityistä haluaisikaan tehdä.

13. Sain juuri tietää että mun blipposta tilaamani jutut ovat vihdoin noudettavissa lähipostista! Pompin suunnilleen ilosta, mutta joudun venailemaan ainakin reilun tunnin, ennen kuin pääsen hakemaan pakettini ;_;

14. Oon koukussa tsum tsum mobiilipeliin! Koko peli on ulkoasultaan niin suloinen, taustamusiikki on hauska ja peli on oikeesti tosi koukuttava. Tätä tulee pelailtua aina tylsyyden iskiessä.

15. Tässä vaiheessa on pakko myöntää, että näiden faktojen keksiminen alkaa olla hieman hankalaa. Haluaisin kertoa jotain hieman erikoisempia faktoja, enkä niitä kaikkein perinteisimpiä.

16. Mulla alkoi tänään hiihtoloma, ja voi että tätä onnellisuuden määrää kun saa nukkua aamuisin pitkään. Lomasuunnitelmista sen verran että olisi tarkoitus lähteä mökille maanantaina ja palailla sieltä keskiviikkona. Mahdollisesti torstaina lähdetään helsinkiin, ja lauantaina on mun kaverin 18-vuotis synttärit.

17. Olin nuorempana kunnon kauhuelokuvafriikki, ja pidin kirjaa näkemistäni elokuvista! Jos oikein muistelen, oli katsottuja kauhuelokuvia noin 200... Nykyään en liiemmin välitä kauhuelokuvista, ja katson niitä erittäin harvoin.

18. Tykkään katsella piirrettyjä, mm. muumeja, nalle puhia ja avataria. Animeakin on tullut katseltua, mutta harvoin.

19. Rakastan fairy kei pukeutumistyyliä, ja haluaisin myös itse edustaa kyseistä tyylisuuntausta. Harmi vain, että kaikki hienot vaatteet ovat todella todella kalliita, ja tarpeeksi isoja kokoja on hieman hankalaa löytää. (T_T)

20. Mun lempiruokia ovat pitsa (tonnikala, katkarapu, tuplajuusto, sipuli <3), tonnikalakastike ja pasta sekä savulohi.  


Tässä teille siis 20 faktaa minusta, toivottavasti piditte postauksesta. Yritän tänään kuvailla teille blippo pakettini sisällön heti kun olen päässyt hakemaan sen  

2 kommenttia:

  1. Harmi kun se edellinen poistettiin, mut hyvä kun teit uuden. On sen verran kawaii, persoonallinen ja mukavan oloinen et on kyl pakko seurailla :3

    VastaaPoista
  2. Jee, hauska kuulla että tykkäät :3

    VastaaPoista

Risut ja ruusut tervetulleita! Huomioi kuitenkin että epäasialliset ja loukkaavat kommentit tulen poistamaan.