Sivut

2016/03/05

HELSINGIN OSTOKSET

Heippa! Nyt on tosiaan mökkeilyt mökkeilty ja helsingin reissu tehty! Lähdettiin siis torstaina 09:20 bussilla kohti helsinkiä, yövyttiin omenahotellissa ja palattiin kotiin 22:30. Oli kyllä tällä kertaa shoppailurikas reissu, ja nyt on kyllä jalat kipeänä kaikesta kaupoissa juoksentelusta.

Tänään oon tosiaan ollut töissä, värjäillyt hiuksia ja kuvaillut teille mun helsingin ostokset! Kohta pitäisi ottaa pienet päikkärit, valita vaatteet, meikata, lähteä kaverin 18-vuotis syntymäpäiväkahveille, siivota kämppä, vaihtaa keittiöön uudet verhot, järjestellä meikkipöytä, pestä pyykkiä, siivota marsujen häkki...

Mutta nyt niihin ostoksiin!

Ihana mikkihiirikuvioinen t-paita löytyi KappAhlista hintaan 19,90€. Liittyessäni kanta-asiakkaaksi sain tosin 6€ alennuksen!
Uutuus muumimukit tuutikki ja esi-isä. Tuutikki löytyi iittalan liikkeestä, ja esi-isä stockmannilta!  Molemmilla mukeilla oli hintaa 20€.
Glitteristä löytyi ihana snoopy hiusharja (5€), herkullisen tuoksuinen käsidesi (2,50€) ja ylisöpö best frend kaulakoru (11,90€), tosin aion pitää molemmat itselläni.
 Nyt tuli vastaan niin hauskan näköinen teroitin että oli pakko ostaa! Tämä löytyi H&M ja maksoi 4,99€.
Tätä oon aikaisemminkin ihastellut, ja nyt se vihdoin tarttui matkaan! Eli Viva La Divan metallic eyes luomiväripaletti! Tässä on todella ihania värejä joissa on kyllä reilusti pigmenttiä! Hinta-laatu suhteeltaan erittäin hyvä ostos! Hinta taisi olla 18,90€!
Olen jo jonkun aikaa etsinyt pastelliväristä lompakkoa vanhan maastokuvioisen tilalle, ja vihdoinkin sellainen löytyi SpiritStoresta! Tällä oli hintaa 20€.
Cybershopista löytyi kaksi paketillista söpöjä hiuspinnejä! Hinta 1,90€/paketti.
Lucasta löysin nämä ihanat Rilakkuma kuulokkeet! En malta odottaa että pääsen käyttämään näitä! :3 Nää maksoi muistaakseni 12,90€.
  Luca ostoksia myös, elikkä Korilakkuma tyyny! Tää oli ensimmäinen asia johon kiinnitin huomioni astuessani liikkeeseen, joten pakkohan mun oli saada tämä kotiin! Tämä kustansi 25€.
Niin, mähän tunnetusti olen heikkona hello kittyyn.. Mun oli tarkoitus mennä timanttisille katselemaan nomination paloja, ja kuinka siinä sitten kävikään. Tämä kyllä sopii mulle paremmin kuin hyvin! Tällä palalla oli hintaa 39€.
Niin söpö mansikkareppu! Heti tän huomatessani oli pakko suunnilleen juosta Vansin liikkeeseen ja kiikuttaa tää kassalle! Nimittäin torstai aamuna viimeisiä tavaroita pakatessani mun repusta napsahti kahva poikki.. Mutta joo, maksoin tästä 40€.
Viimeisenä, mutta ei missään nimessä vähäisimpänä korttikotelo Kilalasta! Tää on ihan mielettömän suloinen. Katselin tätä jo viimeviikolla kilalan nettikaupasta, mutta päätin odotella tätä helsinginreissua. Tämähän on niinkun matkakorttikotelo, mutta en sellaista omista niin pidän tässä mun ajokorttia. ♥ Tämä maksoi 16,90€


6 kommenttia:

  1. tosi kivoja ostoksia! etenkin toi vanssin reppu on supersöpö ^^ Itekkin ostin just vanssilta tennarit ! :3 ps. ihana blogi sulla ♥ Tykästyin tähän heti ku tänne tulin! :)
    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Hei! Mistä ostit tuon luomiväripaletin? Tarvitsisin itsekin! :D

    VastaaPoista
  3. Onpas ihana pirteä blogi sulla ! :)
    Mulla on blogissa arvonta jos haluat käydä kurkkaamassa ja osallistumassa!

    http://saninlifeblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Risut ja ruusut tervetulleita! Huomioi kuitenkin että epäasialliset ja loukkaavat kommentit tulen poistamaan.